//The Reason Love






Hello, welcome to my blog . Be nice here. Don't try to copycats, or I kill you babe . Haha , do follow me ? Thankyouuuuuuuuu :)

♥ Profile | ♥ Linkies | ♥ Entries










Template & Skin by : CikEyqaTesa.
Big help from : Tesa | Abe



Older Post | Newer Post
Sunday 25 November 2012 | 06:41 | 0 Sweet Potato Pie
Assalamualaikum wahai kawan blogger . Sihat ? Hehe , hari nie tak nak updates pasal sedih sedih lagi dah . Kite nak updates pasal happy pulak . Sekarang aku pun dah tambah sihat . Aku pun dah boleh makan sikit :) Pasal KS aku pulak , keyy . Dia memang sayang kan aku , tapi seseorang tak nak lepaskan dia . Tak pe , aku nih kan pengacau dalam hidup diorang . So lebih baek aku jangan masuk campur . Insyallah , kalau aku dengan dia panjang umur . Kami akan bersama kembali . Tapi kita perlulah berusaha  dan mendoa kita ke jalan yang benar . Terima kasih , aku dah boleh senyum kembali :)