//The Reason Love






Hello, welcome to my blog . Be nice here. Don't try to copycats, or I kill you babe . Haha , do follow me ? Thankyouuuuuuuuu :)

♥ Profile | ♥ Linkies | ♥ Entries










Template & Skin by : CikEyqaTesa.
Big help from : Tesa | Abe



Older Post | Newer Post
Saturday, 17 November 2012 | 21:25 | 0 Sweet Potato Pie
Haii , just wanna updates about my EX-boyfriend . Aku kawan dengan dia cukup lama , tapi nak buat macam mana dah aku tak the ade jodoh . Semalam dia call aku , and dia sendiri cakap dia sayang kan perempuan tu dari aku ( terus sentap & air mata mengalir ) Dia cakap dia tak sanggup tengok perempuan tu menangis , tapi dia sanggup tengok aku menangis setiap hari . Hmm , berat hati aku nak lupakan diaa , tapi dah dia buat macam nie dekat aku . Aku terpaksa lupakan diaa , hmm . Walaupun aku rasa berat sangat nak tinggal kan hang , tapi aku sentiasa adaa dengan hang Asyraf :'( Aku akan tunggu hang , hang dah janji dengan aku 2019 . Hmm , aku tunggu saat tu ! ! Hmm , setiap hari aku takboleh lupakan diaa . Adaa sajaa aku teringat kat dia sepanjang masaa . Dulu dia selalu adaa dengan aku , setiap hari , setiap jam , setiap minit walaupun setiap minit . Tapii sekarang dia dah ubah haluan hidup diaa . Hmm , teruk sangat kaa aku ? Hmm . Aku harap hang bahagia dengan diaa yapp , aku cuma sayang hang sorang jaa . Terima kasih memilih perempuan tu dari aku :'(