//The Reason Love






Hello, welcome to my blog . Be nice here. Don't try to copycats, or I kill you babe . Haha , do follow me ? Thankyouuuuuuuuu :)

♥ Profile | ♥ Linkies | ♥ Entries










Template & Skin by : CikEyqaTesa.
Big help from : Tesa | Abe



Older Post | Newer Post
Saturday, 10 November 2012 | 05:33 | 0 Sweet Potato Pie

                                                                SATURDAY - 10/11/12
                       
Hari nie adek angkat kesayangan aku datang Penang dan tidoe kad sini untuk beberape hari .
Huaaa , best hari nie wokk . Tambah plak , sekian lame tak keluar hangout dengan dia . Akhirnya dapat jugak aku hangout hari ni . Huhuuu , Tapi keje dia nak perabis kan duet aku je . Tapi tak pe , adek je pun kan ? Nasib lah hari nie kad pacific tak ramai orang , laen lah kad sunway . Mesti keja belaga dengan budak panaih ja kan ? Hee , btw I'm happy today :)