//The Reason Love






Hello, welcome to my blog . Be nice here. Don't try to copycats, or I kill you babe . Haha , do follow me ? Thankyouuuuuuuuu :)

♥ Profile | ♥ Linkies | ♥ Entries










Template & Skin by : CikEyqaTesa.
Big help from : Tesa | Abe



Older Post | Newer Post
Thursday 15 November 2012 | 03:37 | 0 Sweet Potato Pie
sedih kan bila kita terpaksa tinggal kan orang yang kita sayang buat selama lamanya ? Aku sering alami macam nieh , tapi aku redho yang aku nie tak ada paras rupa yang elok . Tapi sekarang aku cuba nak mulakan hidup yang baru . Kalau boleh aku nak lupakan kenangan silam antara kita berdua . Hanya Tuhan saya yang tahu betapa cintanya aku dekat hang . Tapi terima kasih jugak kepada kawan kawan aku yang sanggup happy kan aku daripada bersedih . To my beloved friend , I hope you forgive me :') Hope you happy dear .