//The Reason Love






Hello, welcome to my blog . Be nice here. Don't try to copycats, or I kill you babe . Haha , do follow me ? Thankyouuuuuuuuu :)

♥ Profile | ♥ Linkies | ♥ Entries










Template & Skin by : CikEyqaTesa.
Big help from : Tesa | Abe



Older Post | Newer Post
Saturday 15 December 2012 | 04:53 | 0 Sweet Potato Pie
Hi guys . Sory lame tak post kat sini . Hehe , wifi kat rumah rosak hari tu . Sekarang dah okay . Btw umah tok aku pun dah pasang wifi . Haha , thanks mamat and kyra :* Dah dua minggu aku stay kat kampung , rindu pulak kat bantai busuk kat umah tu . Hehe , btw . 19/12/12 nih result PMR keluar . Omg , kejup je kan rase ? Haha , tapi rindu kat kawan sekolah aku . Tak sabar nak jumpa diorang . I'm happy with my life ryte now :) Event I'm single , tapi kawan kawan ku masih sanggup menemani ku . ILOVEYOU <3 Sayang sangat kat kawan kawan aku .