//The Reason Love






Hello, welcome to my blog . Be nice here. Don't try to copycats, or I kill you babe . Haha , do follow me ? Thankyouuuuuuuuu :)

♥ Profile | ♥ Linkies | ♥ Entries










Template & Skin by : CikEyqaTesa.
Big help from : Tesa | Abe



Older Post | Newer Post
Thursday 31 January 2013 | 04:25 | 0 Sweet Potato Pie
                                                   Assalamualaikum and Hello guys :)






Ohkay, hari nie aku nak updates pasal drama Setia Hujung Nyawa. Mesti ramai yang tahu cerita ni and tengok kan? Hehe. Sape yang tak tengok tu rugi lah. Serius ROMANTIK bahh! Tapi aku pun lambat tengok cerita tuu. Episod pertengahan baru nak tengok. Sekarang dah nak habis dah cerita tu. Kat youtube tak boleh tengok! Err, sempat tengok yang mane ade je :( El dengan Zain memang suwit gilaa, naik cemburu aku tengok. Haha, bila diorang nak bahagia jaa mesti adaa halangan kan? Yang abang Hady dengan Ekram asyik ganggu keluarga El jaa. Nasib berlakon, tidak mulut aku ni dah maki hamun bagai. Haha, jahat kan aku? Btw, cerita setia hujung nyawa ni memang best sangat bagi aku. Bila lah aku nak happy macam diorang kan? Uwaaa! Gatal nye aku. Haha, fokus untuk SPM Elyn next year! Insyallah, aku nak bangga kan mak ayah aku nanti :')