//The Reason Love






Hello, welcome to my blog . Be nice here. Don't try to copycats, or I kill you babe . Haha , do follow me ? Thankyouuuuuuuuu :)

♥ Profile | ♥ Linkies | ♥ Entries










Template & Skin by : CikEyqaTesa.
Big help from : Tesa | Abe



Older Post | Newer Post
Sunday 20 January 2013 | 06:22 | 0 Sweet Potato Pie
                              Assalamualaiikum and Salam Sejahtera :3
                              Lame kan aku tak updates sejak sekolah nih .
                            Tambah pulak sakit duk lagi , kena makan ubat je lah kan ?
                               Haha , btw aku sekarang just nak fokus untuk study je .
                               Kalau boleh lah kan aku just nak ubah diri aku .
                              Insyaallah satu hari nanti aku akan bertudung .
                             Solat pun insyaallah mesti cukup 5 waktu .
                             Btw kelas aku makin lama makin sikit .
                         Haha , entah lah kenapa makin kurang nih .
                       Tapi tak paa selagi satu kelas dengan bestie aku .
                        Kalau nak tahu , aku dah tak pakai phone .
                         Lantak siapa yang call or text aku tu . Bukan aku layan pun .
                          Kalau boleh aku just nak fokus untuk study 

     My wish - Lulus dalam semua subjek
                   - Nak ubah perangai. Haha
                                       - Nak active sukan balik ( if doc bagi )
      - Nak kerja balik !
                               - Nak beli phone and segala bagai
                                    - One more last thing , nak memberanikan diri untuk memandu . Haha