//The Reason Love






Hello, welcome to my blog . Be nice here. Don't try to copycats, or I kill you babe . Haha , do follow me ? Thankyouuuuuuuuu :)

♥ Profile | ♥ Linkies | ♥ Entries










Template & Skin by : CikEyqaTesa.
Big help from : Tesa | Abe



Older Post | Newer Post
Wednesday 30 January 2013 | 05:39 | 0 Sweet Potato Pie
                                    
                                        Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia. Haha
Lame aku tak updates kan? Arghhh. Tengah bulan 1 haritu aku dapat jadual kelas yang baru. Ohmaigodd = =' serius subjek semua tak best je setiap hari. Rasa nak bagi aduan suruh tukar je. Dahtu tukar jadual takpe lagi, tapi kenapa tukar cikgu English saya! Erghhh, cikgu K.Rani best je bile ajar aku subjek english. Nvm, aku tak kesah sangat pasal jadual tu. Hihi, btw ahli murid dalam kelas aku makin lama makin sikti je. 3 orang dah keluar haritu mase petukaran jadual. Masuk pulak si Previnn ni haaa. Haha, nasib Haziq dengan Iss tak jadi pindah kelas account. Tidak tak de lah orang yang kerap usik aku dalam kelas. Tambahan pula, kesihatan aku dah semakin pulih. Tak sakit badan macam dulu dah. Kalau boleh lah kan, aku just nak fokus untuk pembelajaran je buat mase sekarang ni. Alhamdulilah lah kan aku dah semakin mahu hendak belajar sekarang. Naik form 4 nih memang banyak homework. Tapi aku boleh buat dengan penuh yakin. Haha, okay lah. Maybe sampai sini sahaja aku mampu nak updates. Banyak lagi homework bertimbun tu. Hehe, insyaallah if aku panjang umur lagi aku akan updates lagi yaa! Assalamualaikum :>