//The Reason Love






Hello, welcome to my blog . Be nice here. Don't try to copycats, or I kill you babe . Haha , do follow me ? Thankyouuuuuuuuu :)

♥ Profile | ♥ Linkies | ♥ Entries










Template & Skin by : CikEyqaTesa.
Big help from : Tesa | Abe



Older Post | Newer Post
Friday 15 February 2013 | 03:55 | 0 Sweet Potato Pie
Assalamualaikum and Hi. Lame kan aku tak updates? Alaaa, one week je pun. Hehe, minggu nih banyak dugaan yang timpa kat aku.
         

                                 Hmm, first thing. Baru baru nih orang yang aku sayang iaitu opah aku telah meninggal. Hmm, aku baru je rancang nak tidoe and jage opah aku cuti raya cina ni. That day jugak mak aku memang nak balik kampung jaga opah, then bila mak aku nak bertolak ke stesen keretapi mak aku dapat call dari makcik aku. Dia kata opah aku dah tak de, hmm. Hajat aku dengan mak aku tak kesampaian. Hmm, serius aku sebak tengok arwah opah. Kesian dekat mak aku, hmm. Sekarang nih dah masuk seminggu lebih opah aku meninggal kan kami. Hmm, serius rindu kan opah :'(


                                Hmm, the second thing. Pasal crush. Hmm, aku tak paham kenapa dia still tak percaya yang aku dah berubah? Aku dah buat macam macam demi dia, tapi dia still tak hargai. Mungkin dia dah tak sayang kan aku lagi. Hmm, aku tak kesah event kau dah berpunya and tak cinta kan aku lagi. Tapi tolong lahh, kalau tak suka, cinta or sayang kat aku just cakap. Tak payah buat aku cemni! Hmm, aku sayang kau paham tak! Hmm, biar je lah. Aku tak nak story pasal nih lagi. Buat ape aku tunggu orang yang tak sayang aku an? Hmm, life must go on! !

      
                               Hmm, and last thing. About bestfriends aku. Aku tengok diorang macam tak nak kawan dengan aku jee. Bila aku cakap je dengan diorang, diorang buat tak tahu. Hmm, dah benci aku mungkin? It's okay kalau korang nak benci aku sekali pun, tapi aku tak pernah nak kutuk or benci korang! Hmm, sebab korang bestfriends aku sampai akhir hayat aku! Korang lah yang bagi aku happy kalau aku sedih tak kira aku okay ke tak okay korang lah yang ceria kan aku. Aku sayang korang k.