//The Reason Love






Hello, welcome to my blog . Be nice here. Don't try to copycats, or I kill you babe . Haha , do follow me ? Thankyouuuuuuuuu :)

♥ Profile | ♥ Linkies | ♥ Entries










Template & Skin by : CikEyqaTesa.
Big help from : Tesa | Abe



Older Post | Newer Post
Saturday 2 February 2013 | 22:04 | 0 Sweet Potato Pie
Hi, Assalamualaikum. Today aku nak updates pasal anak Chentaaa. Omg! Serius comey belaka and gebu. Ade 7 ekor semua nyaaa. Dah lah montek. Haha, tapi comel sangat. Teringin nak beli, takut mak tak bagi pulak :( Insyallah akan cuba membodek mak aku. Haha, anak Chentaa yang dulu tu pun dah besar. Makin lama kita jumpa, makin gedik dia dengan kita. Haha, macam macam adaakat diorang tu. Kalau d ikutkan dah ada 24 ekor kucing kat umah! Haha, banyak kan? Jangan tanye lah. Dari pada kita tengok kucing kena langar, kena pijak baik kita bela kan? Dah dapat pahala :) Okayyy, jum kita tengok gambar anak anak Chentaaa.








Okayy, yang tu semua anak Chentaa. Sebulan baru. Okay, yang aku frust dengan manjaaa. Aku just nak letak die je kat bawah, pastu kucing lain g gaduh dengan dia. Dia plak jenih sombong and tak bagi orang kacau dia. Habis aku d cakar nye! Erghhh, sakit tahu tak! Haihhh, seee