//The Reason Love






Hello, welcome to my blog . Be nice here. Don't try to copycats, or I kill you babe . Haha , do follow me ? Thankyouuuuuuuuu :)

♥ Profile | ♥ Linkies | ♥ Entries










Template & Skin by : CikEyqaTesa.
Big help from : Tesa | Abe



Older Post | Newer Post
Friday 3 May 2013 | 03:54 | 0 Sweet Potato Pie

Assalamualaikum wahai kawan :p Haha, saja jaaa nak update hari ini. Bosan lah, and lama tak update blog. Haha, kesian kat kau kan? Mane tak nye sebulan sekali je aku bukak. Haha, so hari ini aku akan update. Hari ini aku akan update pasal apa yang jadi dengan life aku sekarang nih.

      First thing, hidup aku dengan family memang tak pernanh renggang dari kecik sampai sekarang. Btw, keluarga mak dah pindah kat Jawi. OMG! Lawaaa siakk umah dia. Dah lah sejuk, kalau boleh hari tu aku tak nak balik je. Haha, untung lahh keluarga mak. Tapi kat situ tak ade ape ape ahh, hulu beb! Haha, kejam kan? Tapi permandangan hadapan dia nampak penjara Jawi. Mak cakap kalau malam cantik. Rugi nyaaa tak tido sana. Haha, nvm. Mayb next time :)

    Second thing about my friends. Kawan dari sekolah rendah, duluu..... Adaaa lah kiteorang gaduh. Lama jugak ah tak cakap dengan dia, mayb salah aku kot? Entah lah. Janji aku dah mintak maaf. Then sekarang dia dah mula rapat dengan aku. Haha, mayb itu nama nyaa kawan kot? Kan? Haha, nvm. Aku ni jenis orang kawan dengan aku, aku akan kawan dengan dia balik. Tapi paling happy bila adaaa bestfriend si gemok montek Ainaa tuu :p dia lah yang selalu bagi aku hapy. Kalau aku sedih ajee, dia lah orang pertama cuba nak bunuh aku supaya aku gelak! Haha, serius sayang dia sangat sangat.

And now about my another friends. Aku kenal dengan dia dah lama dahh, kalau masuk hari ini dah 1 year 9 months 2 weeks and 6 days. Haha, lama kan? Tapi alhamdulilah lahh, kalau kami gaduh pun kami tetap kawan. Walaupun dia kerap cari pasal dengan aku >< Haha, tapi aku sayang dia ohh. Perangai dia macam Ainaaa, selalu baik dengan aku. Sebab tu aku sayang dia dengan Ainaaa. Kalau boleh aku tak nak berpisah dengan korang tau.



Credit to : Aina Insyirah & Mohammad Asyraf :*